9 april 2013

när man får saker gjort.

Här sitter jag, vid ett skrivbord.
Har liksom lyckats: skicka in viktiga papper, fixat tid till en sjukgymnast för att försöka få min rygg tillbaka(det består just nu av typ muskelknutor och möjligtvis lite fett, inga muskler så långt ögat kan se) kanske bokat in ett annat möte som kan båda göttigheter i framtiden, vart på min arbetssökarkurs samt slängt massa skitpapper jag bara bär omkring på.

Sjukt mycket för att vara mig, om katten själv fick säg'at. Vad jag gör nu? försöker snygga till mitt cv så att någon ba "shiiiiieeet så teknisk brud, henne vill vi ha"
..........................................................................................går ej så bra hitills, men jag måste. Eller mitt cv är ett cv , med lite fina pilar och punkter och fetmarkerade ord ni vet. Helt okej, men nå se jävulskt tråkigt är det. Så det ska bli kult och glatt samt förtfarande vara seriöst.

Önska mig lycka till internet, för snart måste jag gå in i arbetssökarmode med 100000000000% upphöjt i 3.
Och framförallt ska jag göra det med stil och klass eller hur man nu säger.

Jag ger er en peppande videYO:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar